Torsdag.

Sitter här med en stor kopp kaffe, eftersom jag av någon mystisk anledning inte druckit kaffe på hela dagen!?

I vilket fall som helst så väntar jag på att hjärtat ska komma hem om 30-40 minuter. Det är träning som står på schemat ikväll. Har varit en väldigt dålig träningsvecka med bara ETT besök. Dåligt dåligt! Tänkte gott göra det med att sticka till gymmet även imorgon och köra ett konditions och mag pass.

Just det, jag skulle ha städat också men det blev inte av det heller, haha. Men nej, imorgon måste jag verkligen städa. Skulle ha städat varje dag i veckan men jag har dumt nig skjutit upp det. Men i alla fall, imorgon smäller det. Allt damm ska dammas bort och jag ska släppa lös snabeldraken (läs: dammsugaren) Nu ska jag fortsätta att titta på Dexter. Ha det fint :) !




KOMMENTARER

» Namn
» E-post

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0