Kylig höst, tidig vinter?

Det är verkligen kyligt nu på dagarna och ruggigt kallt på kvällarna. Hösten är ju definitivt här, men jag känner lite som att vintern samtidigt är på ingång. Tråkigt, jag föredrar vår/sommar med solsken och värme mot min hud. Inte så mycket man kan göra ner än att tänka på höstmys med tända ljus, löven som faller och ändrar färg.

Vad händer i mitt liv denna veckan då? Ja, inte så mycket dessvärre. Ska städa lägenheten imorgon, Twix har börjat släppa en massa valpar (pälsbollar) som ligger lite här och var. Men på fredag kommer eventuellt två vänner hit på kvällen och myser lite. Sen på lördag är det möhippa för min vän Therese som ska gifta sig i November. Ska bli jätteroligt!




KOMMENTARER

» Namn
» E-post

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0