Höstig dag!

Vad har hänt idag? JO, inte så hemskt mycket. Skulle ha städat, men det tar jag imorgon istället. Idag har jag i alla fall tagit cykeln bort till ''stan'' om man nu kan kalla Eslövs centrum för det. Var inne på Lindex och köpte hudfärgade strumpbyxor att ha på mig på bröllopet i November, så nu är allting fixat inför det i alla fall *sköööönt* Köpte även ett par stay-ups, svart nagellack, svart bh, och en vanlig svart långärmad tröja.

Imorgon ska jag köra in till Lund, kl 10 nalkas det besiktning av lägenheten. Hoppas verkligen den går igenom så mycket som vi städat den. Sen tänkte jag nog svänga förbi Nova Lund. Tänkt att jag ska in och titta på Carlings, Gina Tricot och H&M. Sen blir det raka vägen hem och städa.

Så, vad är det som händer här hemma denna höstiga och ruggiga kväll? Jag sitter och dricker kaffe och tittar igenom Californication. Sjukt bra serie så varför inte se om den liksom? Hjärtat jobbar över idag.. IGEN! Men som jag skrivit innan, det blir en fet lön nästa månad i alla fall :) Nu ska jag ut och röka!



KOMMENTARER

» Namn
» E-post

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0